Κυριακή, Απριλίου 27, 2008

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ «ΚΡΙΤΙΚΗ» ΤΗΣ ΣΑΚΕ

Το άρθρο της μικροαστικής οπορτουνιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της "Οχτώβρης" Σεπτέμβρης 1982 με τίτλο "Ο προλεταριακός διεθνισμός και οι σχέσεις των Μ-Λ κομμάτων" δεν αντικρούει τις θέσεις μας πολύ περισσότερο δεν τις ανασκευάζει, όμως παρουσιάζει ενδιαφέρον από την άποψη ότι αποκαλύπτει καλύτερα την πραγματική πολιτική της φυσιογνωμία. Σε σχέση μ’ αυτή την κριτική της ΣΑΚΕ η οργάνωση μας έχει να τονίσει τα παρακάτω:

1. Η οργάνωσή μας αφού μελέτησε προσεχτικά το γράμμα (σελίδες 17) "κριτική" - επίθεση της μικροαστικής οπορτουνιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ ενάντια στο ένδοξο και ηρωικό Κόμμα Εργασίας Αλβανίας με επικεφαλής τον επιφανή μαρξιστή - λενινιστή και δοκιμασμένο προλετάριο επαναστάτη σύντροφο Ενβέρ Χότζια, το απόρριψε και το καταδίκασε αμέσως απ’ την αρχή και το χαραχτήρισε σαν ένα "αντιμαρξιστικό χυδαίο, συκοφαντικό και διασπαστικό λιβελλογράφημα, που έχει σαν σκοπό να διαστρεβλώσει την επαναστατική μαρξιστική - λενινιστική γραμμή του ΚΕΑ, να συκοφαντήσει την επαναστατική εξωτερική πολιτική της ΛΣΔ Αλβανίας, να υποσκάψει το κύρος του ΚΕΑ και να μειώσει την μεγάλη ιστορική του συμβολή καθώς και τη συμβολή του σ. Ενβέρ Χότζια στην πάλη ενάντια στον σύγχρονο ρεβιζιονισμό (σοβιετικό, γιουγκοσλάβικο, κινέζικο και ευρωκομουνισμό) και τη συνεπή υπεράσπιση της καθαρότητας της επαναστατικής διδασκαλίας των Μαρξ -Ενγκελς - Λένιν - Στάλιν με απώτερο στόχο τον αποπροσανατολισμό των ελλήνων κομμουνιστών και την ένταση της σύγχυσης στις γραμμές του προλεταριάτου της χώρος μας.
Εδώ η μικροαστική οπορτουνιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ συμπαρατάσσεται και ενώνεται αντικειμενικά μ όλους τους ντόπιους προδότες ρεβιζιονιστές ("Κ" ΚΕ, "Κ"ΚΕ εσ. "Κ"ΚΕ Μ-Λ, Μ-Λ "Κ"ΚΕ ανασυγκρ., Μ-Λ "Κ"ΚΕ, ΕΚΚΕ) καθώς και με το διεθνή ρεβιζιονισμό, τους ιμπεριαλιστές και τους σοσιαλιμπεριαλιστές ενάντια στο Κόμμα Εργασίας Αλβανίας και ενάντια στον μοναδικό φάρο του σοσιαλισμού στον κόσμο, την Λαϊκή Σοσιαλιστική Δημοκρατία Αλβανίας.
Η οργάνωση μας έχει πάνω σ’ αυτό το ζήτημα και σήμερα την ίδια ακριβώς θέση που είχε και παλιότερα και θα την έχει σίγουρο και στο μέλλον. Προκαλούμε τη ρεβιζιονιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ να δώσει αυτό το λιβελογράφημα ολόκληρο και χωρίς συντομεύσεις στη δημοσιότητα.
2. Σ’ αντίθεση με τις συκοφαντικές επινοήσεις της μικροαστικής οπορτουνιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ, η οργάνωσή μας θεωρεί ότι το ΚΕΑ είχε πάντα στο παρελθόν και έχει και σήμερα μια σωστή και πέρα για πέρα επαναστατική μαρξιστική-λενινιστική γραμμή πάνω σε όλα τα ζητήματα στρατηγικής και ταχτικής, πάνω σε όλα τα βασικά ζητήματα που αφορούν την προλεταριακή επανάσταση, την οικοδόμηση του σοσιαλισμού, την ανάλυση και εκτίμηση της διεθνούς κατάστασης, την πάλη ενάντια σ’ όλες τις αποχρώσεις του σύγχρονου ρεβιζιονισμού (σοβιετικό, γιουγκοσλάβικο, κινέζικο και ευρωκομουνισμό), την παλινόρθωση του καπιταλισμού στην Σοβιετική Ένωση και στις πρώην Λαϊκές Δημοκρατίες, τη διατήρηση του καπιταλισμού στην Κίνα, την πάλη ενάντια στις δυο ιμπεριαλιστικές δυνάμεις, το ζήτημα του πολέμου κλπ
Το ΚΕΑ με επικεφαλής τον ο. Ενβέρ Χότζια έχει όχι μόνο μια σωστή επαναστατική μαρξιστική - λενινιστική γραμμή αλλά και έχει αποφασιστικά συμβάλλει. στηριγμένο στις Αρχές του μαρξισμού · λενινισμού, στη λύση μιας σειράς νέων προβλημάτων, όπως το ζήτημα της παλινόρθωσης του καπιταλισμού στη Σοβιετική Ένωση, το ζήτημα της διατήρησης του καπιταλισμού στην Κίνα. το ζητήματα που αφορούν την οικοδόμηση του σοσιαλισμού, κλπ. κλπ.
Η οργάνωσή μας θεωρεί ότι η υπεράσπιση της ΛΣΔ Αλβανίας εκ μέρους των κομμουνιστών πρέπει να είναι συνεπής. χωρίς ταλαντεύσεις και χωρίς επιφυλάξεις και απορρίπτει κατηγορηματικά την λεγόμενη "κριτική υποστήριξη" της ρεβιζιονιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ και των διαφόρων άλλων οπορτουνιστών, η οποία δεν διαφέρει απολύτως οε τίποτα από τη στάση των προδοτών ρεβιζιονιστών ηγετών του "Κ"ΚΕ. Είναι γνωστό πως ούτε αυτοί οι προδότες, που ενώ είναι θανάσιμοι εχθροί όπως και οι άλλοι αντιδραστικοί, της ΛΣΔ Αλβανίας, της διχτατορίας του προλεταριάτου και του σοσιαλισμού, δεν τολμούν να βγουν ανοιχτά ενάντια στην ΛΣΔ Αλβανίας και το ΚΕΑ και εμφανίζονται με μια "κριτική" στάση μιλώντας για κάποια "προσωρινά λάθη" του ΚΕΑ πού ελπίζουν στο μέλλον "να ξεπεραστούν" και να "γυρίσει πάλι η Αλβανία στη σοσιαλιστική κοινότητα", δηλαδή εύχονται να παλινορθωθεί ο καπιταλισμός και να μετατραπεί η Αλβανία οε αποικία του σοβιετικού σοσιαλιμπεριαλισμού. Και η μικροαστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ για να "δικαιωθούν ιστορικά" οι συκοφαντικές της επιθέσεις ενάντια στο ΚΕΑ και την ΛΣΔ Αλβανίας, δεν μπορεί παρά και αυτή να εύχεται να παλινορθωθεί ο καπιταλισμός στην Αλβανία για να μας πει: "αυτά εμείς τα είχαμε προ πολλού προβλέψει" (!!!). Η αντιαλβανική στάση της ΣΑΚΕ δεν διαφέρει σε τίποτε απ’ αυτή της προδοτικής ρεβιζιονιστικής κλίκας του Φλωράκη.
Η οργάνωση μας θεωρεί ότι η συνεπής και χωρίς επιφυλάξεις υπεράσπιση της διχτατορίας του προλεταριάτου στη ΛΣΔ Αλβανίας είναι ένα πολύ σπουδαίο ιστορικό καθήκον για όλα τα μαρξιστικά - λενινιστικά κόμματα, για όλους τους κομμουνιστές του κόσμου και για το διεθνές προλεταριάτο το οποίο απορρέει από τις διεθνιστικές τους υποχρεώσεις.
Η στάνη των μαρξιστικών - λενινιστικών κομμάτων, των κομμουνιστών και του διεθνούς προλεταριάτου απέναντι στη σοσιαλιστική Αλβανία, τη σημερινή πατρίδα των προλετάριων όλων των χωρών, πρέπει να είναι ανάλογη και η ίδια με την στάση των κομμουνιστικών κομμάτων, των κομμουνιστών και του προλεταριάτου απέναντι στη σοσιαλιστική Σοβιετική Ένωση των Λένιν-Στάλιν.
Η θέση του Γκεόργκι Ντιμιτρόφ, που έκφραζε τη θέση του διεθνούς κομμουνιστικού και εργατικού κινήματος της εποχής, απέναντι στη Σοβιετική Ένωση του Στάλιν ισχύει σήμερα απόλυτα και για την περίπτωση της ΛΣΔ Αλβανίας. Η στάση απέναντι στη ΛΣΔ Αλβανίας, απέναντι στη διχτατορία του προλεταριάτου του που υπάρχει εκεί, απέναντι στο σοσιαλισμό που εκεί οικοδομείται σύμφωνα με την επαναστατική διδασκαλία των Μαρξ – Ένγκελς - Λένιν - Στάλιν, απέναντι στη συγκεκριμένη επαναστατική μαρξιστική - λενινιστική γραμμή του ΚΕΑ αποτελεί τη βασική διαχωριστική γραμμή μεταξύ των επαναστατών μαρξιστών - λενινιστών κομμουνιστών και των προδοτών ρεβιζιονιστών όλων των αποχρώσεων καθώς και των άλλων οπορτουνιστών. Η οργάνωση μας θεωρεί σήμερα την συνεπή, χωρίς ταλαντεύσεις και χωρίς απολύτως καμία επιφύλαξη, υπεράσπιση της διχτατορίας του προλεταριάτου στην Αλβανία και της επαναστατικής γραμμής του ΚΕΑ όχι μόνο σαν πρώτιστο καθήκον της που απορρέει από τις Αρχές του προλεταριακού διεθνισμού αλλά και σαν ιδιαίτερη τιμή της. Η οπορτουνιστική μικροαστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ μπορεί "με την ησυχία της" και μαζί μ’ όλη την αστικορεβιζιονιστική αντίδραση, να θεωρεί και να χαραχτηρίζει τη στάση μας αυτή "πιθηκισμό". Με τον ίδιο τρόπο που χαραχτηρίζει την υπεράσπιση του ΚΕΑ σαν "πιθηκισμό", η ΣΑΚΕ μπορεί να χαραχτηρίσει εξίσου σαν "πιθηκισμό" και την υπεράσπιση της επαναστατικής κοσμοθεωρίας των Μαρξ -Ενγκελς - Λένιν - Στάλιν.
Η οργάνωση μας θα υπερασπίσει πάντα και στο μέλλον με την ίδια συνέπεια τη διχτατορία του προλεταριάτου στην Αλβανία αδιαφορώντας εντελώς για τις "γνώμες" και τις συκοφαντίες της αντιδραστικής αστικής τάξης, των ιμπεριαλιστών, των σοσιαλιμπεριαλιστών και των λακέδων τους σύγχρονων ρεβιζιονιστών και των διαφόρων άλλων οπορτουνιστών.
3. Σήμερα το διεθνές επαναστατικό κομμουνιστικό μαρξιστικό - λενινιστικό κίνημα έχει μια κοινή και σωστή επαναστατική μαρξιστική - λενινιστική γραμμή πάνω σ’ όλα τα βασικά ζητήματα που αφορούν την στρατηγική και ταχτική. Η επαναστατική αυτή μαρξιστική - λενινιστική γραμμή που εκπροσωπείται από το Κόμμα Εργασίας Αλβανίας και τ’ άλλα μαρξιστικά - λενινιστικό κόμματα αντιπαρατίθεται στην αντεπαναστατική προδοτική γραμμή των σύγχρονων ρεβιζιονιστών όλων των αποχρώσεων (σοβιετικών, γιουγκοσλάβων, κινέζων και ευρωκομουνιστών).
Μια "τρίτη" γραμμή, αυτήν που προβάλλει η ΣΑΚΕ – αφού απορρίπτει τη γραμμή του διεθνούς μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος ή όπως ραφιναρισμένα λέει τη βλέπει "κριτικά" στο πρόσωπο του ΚΕΑ – δεν υπάρχει και δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει. Η απόρριψη του της γραμμής του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος από την μικροαστική οπορτουνιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ την οδηγεί αναπόφευκτα στην αποδοχή μιας ανύπαρκτης μιας "τρίτης", ανύπαρκτης στην πραγματικότητα, γραμμής. Η "τρίτη" γραμμή της ΣΑΚΕ δεν είναι παρά ο γνωστός "τρίτος" δρόμος των σοσιαλδημοκρατών των ρεβιζιονιστών και των διαφόρων άλλων οπορτουνιστών.
Μεταξύ της επαναστατικής μαρξιστικής-λενινιστικής γραμμής του διεθνούς μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος και της αντεπαναστατικής γραμμής των σύγχρονων ρεβιζιονιστών δεν υπάρχει καμιά "τρίτη" γραμμή.
4. Η οργάνωσή μας θεωρεί λυμένα και ξεκαθαρισμένα όλα τα βασικά ζητήματα που αφορούν την προλεταριακή επανάσταση (ηγετικός ρόλος του προλεταριάτου στην αντιιμπεριαλιστικής και προλεταριακή επανάσταση, αναγκαιότητα ύπαρξης του επαναστατικού μαρξιστικού-λενινιστικού κόμματος, κόμματος νέου τύπου, σαν οργανωτή και καθοδηγητή του προλεταριάτου, σαν οργανωτή και καθοδηγητή της προλεταριακής επανάστασης, καθοδηγούμενο από την επαναστατική κοσμοθεωρία των Μάρξ-Ένγκελς-Λένιν-Στάλιν που θεωρεί σαν το μόνο δρόμο για την ανατροπή του καπιταλισμού, το δρόμο της βίαιης ένοπλης επανάστασης και τη συντριβή της αστικής κρατικής μηχανής και την εγκαθίδρυση της δικτατορίας του προλεταριάτου), την οικοδόμηση του σοσιαλισμού, το σύγχρονο ρεβιζιονισμό, την παλινόρθωση του καπιταλισμού στη Σοβιετική Ένωση. Την πάλη ενάντια στον ιμπεριαλισμό και τον σοσιαλιμπεριαλισμό (σοβιετικό και κινέζικο) και πρώτα και κύρια ενάντια στις δυο ιμπεριαλιστικές υπερδυνάμεις, ΕΠΑ και ΕΣΣΔ, την εκτίμηση της σημερινής διεθνούς κατάστασης, τη διάταξη των ταξικών δυνάμεων σε διεθνή κλίμακα, το ζήτημα του πολέμου κλπ κλπ και δεν έχει λόγο "προβληματισμού" σε αυτά τα ζητήματα.
Αυτό που είναι απαραίτητο σήμερα στη χώρα μας είναι η ίδρυση του επαναστατικού μαρξιστικού-λενινιστικού κόμματος του ελληνικού προλεταριάτου, το οποίο θα αγωνιστεί επικεφαλής του ενάντια στο καπιταλισμό, τον ιμπεριαλισμό, τον σοσιαλιμπεριαλισμό, ενάντια στον σύγχρονο ρεβιζιονισμό όλων των αποχρώσεων με κύριο στόχο την απαλλαγή του προλεταριάτου από τις διάφορες αντεπαναστατικές ρεβιζιονιστικές απόψεις και από τις ρεφορμιστικές απόψεις στο συνδικαλιστικό τομέα και την παραπέρα οργάνωσή του στο επαναστατικό του κόμμα.
Καθήκον της επαναστατικής οργάνωσης, του επαναστατικού κόμματος είναι από τη μια να μεταφέρει την επαναστατική ταξική συνείδηση στις γραμμές του προλεταριάτου, να προπαγανδίσει την επαναστατική κοσμοθεωρία του μαρξισμού-λενινισμού μέσα στους εργάτες, να ξεσκεπάσει τις πολιτικές μανούβρες της άρχουσας αντιδραστικής αστικής τάξης και από την άλλη να πάρει μέρος σε όλους τους πραχτικούς διεκδικητικούς και πολιτικούς αγώνες και να τους καθοδηγήσει ακολουθώντας πάντα την επαναστατική γραμμή της ταξικής πάλης, ξεκινώντας πάντα από το ασυμφιλίωτο των ταξικών αντιθέσεων, από τα διαμετρικά αντίθετα ταξικά συμφέροντα του προλεταριάτου και της αντιδραστικής αστικής τάξης που απορρέουν από τη βασική αντίθεση του καπιταλισμού, την αντίφαση μεταξύ του κοινωνικού χαρακτήρα της παραγωγής και του καπιταλιστικού χαρακτήρα ιδιοποίησης των αποτελεσμάτων της παραγωγής.
Τους "προβληματισμούς" πάνω στα βασικά ζητήματα της προλεταριακής επανάστασης κλπ κλπ τους αφήνουμε σαν απασχόληση στη μικροαστική οπορτουνιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ καθώς και των άλλων οπορτουνιστών που ψάχνουν για "νέες λύσεις " και "νέες θεωρίες" που στην ουσία τους δεν είναι παρά η επανέκδοση παλιότερων ρεβιζιονιστικών απόψεων ή αναμάσημα ανάλογων σημερινών.
5. Η "θέση" της ΣΑΚΕ σύμφωνα με την οποία το ΚΕΑ είναι "κόμμα πρωτοπορίας" αλλά "κάνει και λάθη" δεν είναι παρά αντιγραφή της θέσης των κινέζων ρεβιζιονιστών και των διαφόρων μαοϊκών ρεβιζιονιστικών ομάδων της χώρας μας ("ΚΚΕ Μ-Λ", "Μ-Λ ΚΚΕ", "Μ-Λ ΚΚ-Ε ανασυγκρ.", "ΕΚΚΕ") για τον Στάλιν, εφαρμοσμένη τώρα στην περίπτωση του ΚΕΑ. Όπως είναι γνωστό, αυτοί ισχυρίζονται ότι ο Στάλιν "ήταν μεγάλος αλλά έκανε και λάθη". Λένε πως τα 70% από αυτά που έκανε ήταν σωστά και τα 30% ήταν "λάθη" (!!!). Αυτό που λείπει ακόμα από τη "θέση" της μικροαστικής οπορτουνιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ για το ΚΕΑ είναι να μας εκφράσει σε ποσοστά τα σωστά του ΚΕΑ και τα δήθεν "λάθη" του ώστε η "θέση" της να είναι πιο "ολοκληρωμένη"(!!!). Οι επιθέσεις ενάντια στον Στάλιν εκ μέρους των χρουτσωφικών και των κινέζων ρεβιζιονιστών ήταν και είναι επιθέσεις — πράγμα που σήμερα φαίνεται πολύ καθαρά — ενάντια στον μαρξισμό - λενινισμό. Το ίδιο και οι επιθέσεις της ΣΑΚΕ ενάντια στο ΚΕΑ και τον σύντροφο Ενβέρ Χότζια είναι επιθέσεις ενάντια στον μαρξισμό - λενινισμό.
6. Η ρεβιζιονιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ όχι μόνο συνεχίζει να συκοφαντεί το ένδοξο και ηρωικό ΚΕΑ με επικεφαλής τον επιφανή μαρξιστή - λενινιστή σύντροφο Ενβέρ Χότζια αλλά αυτή τη φορά το κάνει με εντελώς απροκάλυπτο και προκλητικότατο τρόπο. Στον "Οχτώβρη", φύλλο 9, Σεπτέμβρης 1982, σε άρθρο με τίτλο "Ο προλεταριακός διεθνισμός και οι σχέσεις των Μ - Λ Κομμάτων" η ΣΑΚΕ παραθέτει ένα απόσπασμα του Στάλιν, το οποίο αναφέρεται στην κριτική του Λένιν και του μπολσεβίκικου στους αριστερούς σοσιαλδημοκράτες της Δύσης, και καταφεύγει σ έναν παραλληλισμό της τότε κατάστασης με την σημερινή, από το οποίο προκύπτει ότι η ΣΑΚΕ παίρνει σήμερα τη θέση του Λένιν και του μπολσεβίκικου κόμματος και το ΚΕΑ παίρνει τη θέση της αριστερής σοσιαλδημοκρατίας ('!!). Ο Στάλιν γράφει: "Κρίνετε τώρα μόνοι σας, αν μπορούσαν ο Λένιν και οι μπολσεβίκοι να υποστηρίζουν τους αριστερούς σοσιαλδημοκράτες της Δύσης χωρίς σοβαρές επιφυλάξεις, χωρίς σοβαρή κριτική των λαθών τους αν δεν θέλαν να προδώσουν τα συμφέροντα της εργατικής τάξης, αν δεν θέλαν να προδώσουν τα συμφέροντα της επανάστασης, αν δεν θέλαν να προδώσουν τον κομμουνισμό;" (I. Στάλιν, Ζητήματα Λενινισμού, σελ. 481, εκδοτικό της ΚΕ του ΚΚΕ 1950). Τόσο το παραπάνω αποσπάσματα του Στάλιν όσο και η κριτική του Λένιν και του μπολσεβίκικου κόμματος στην αριστερή σοσιαλδημοκρατία ήταν πέρα για πέρα σωστή. Αυτό όμως που πρέπει να διερωτηθεί σήμερα κάθε κομμουνιστής είναι τι σχέση μπορεί να έχει το παραπάνω απόσπασμα του Στάλιν με το ΚΕΑ και τη ΣΑΚΕ. Η ΣΑΚΕ λέει ότι έχει και παραέχει (!!!) και μάλιστα να τι κατά τη γνώμη μας ισχυρίζεται με βάση το παραπάνω αποσπάσματα του Στάλιν: "Κρίνετε τώρα μόνοι σας αν μπορεί σήμερα η ΣΑΚΕ να υποστηρίξει το ΚΕΑ και το διεθνές κομμουνιστικό μαρξιστικό-λενινιστικό κίνημα, χωρίς σοβαρές επιφυλάξεις, χωρίς σοβαρή κριτική των λαθών του ΚΕΑ του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος, αν δεν θέλει δηλαδή η ΣΑΚΕ να προδώσει τα συμφέροντα της εργατικής τάξης, αν δεν θέλει να προδώσει τα συμφέροντα της επανάστασης, αν δεν θέλει να προδώσει το κομμουνισμό" (!!!). Εδώ η θρασύτητα και η ψευτιά των θλιβερών μικροαστών της ρεβιζιονιστικής οπορτουνιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ δεν έχουν όρια και φτάνουν στο αποκορύφωμά τους. Από την πλευρά μας έχουμε να συστήσουμε στους κομμουνιστές να διαβάσουν ολόκληρο το άρθρο του Στάλιν "Για μερικά ζητήματα της ιστορίας του μπολσεβικισμού" (Ι. Στάλιν, Ζητήματα Λενινισμού, σελ. 474-488) για να διαπιστώσουν από μόνοι τους το μέγεθος των συκοφαντικών επινοήσεων της ρεβιζιονιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ και την αντικομμουνιστική της κατρακύλα. Όπως βλέπουμε η ΣΑΚΕ έχει αναλάβει εργολαβικά την κατασυκοφάντηση του ένδοξου και ηρωικού ΚΕΑ με επικεφαλής τον σύντροφο Ενβέρ Χότζια – κάνει αυτό που δεν μπορούν να κάνουν ανοιχτά οι προδότες ρεβιζιονιστές ηγέτες του "Κ"ΚΕ – που στάθηκε πάντα και στέκεται σήμερα στη πρώτη γραμμή της πάλης ενάντια στο σύγχρονο ρεβιζιονισμό (σοβιετικό, γιουγκοσλαβικό, κινέζικο, ευρωκομουνισμό), ενάντια στο ιμπεριαλισμό και τον σοσιαλιμπεριαλισμό (σοβιετικό και κινεζικό), ενάντια στις δυο ιμπεριαλιστικές υπερδυνάμεις ΕΠΑ και ΕΣΣΔ και ενάντια σ’ όλη τη διεθνή αντίδραση.
Η λάσπη που ρίχνει η ρεβιζιονιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ ενάντια στο ΚΕΑ και τον σύντροφο Ενβέρ Χότζια δεν μπορεί να λερώσει το ένδοξο και ηρωικό Κόμμα Εργασίας Αλβανίας και τον επιφανή μαρξιστή-λενινιστή σ. Ενβέρ Χότζια αλλά επιστρέφει στην ίδια και την οποία όχι απλώς λερώνει αλλά την βρωμίζει κυριολεκτικά.
Ρεβιζιονιστική δεν είναι η γραμμή του ΚΕΑ αλλά αυτή της ΣΑΚΕ γιατί η ΣΑΚΕ είναι αυτή που απορρίπτει την κοινή και μοναδική επαναστατική γραμμή του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος. Πέρα απ’ αυτό η ΣΑΚΕ προπαγάνδιζε την Πρωτομαγιά τον "ηθικό σοσιαλισμό" του Μπέρνσταϊν και της σοσιαλδημοκρατίας δηλαδή τον "σοσιαλισμό" της "λευτεριάς", της "ισότητας" και της "αδελφοσύνης" ("Οχτώβρης", φύλλο 28, Μάης 1982) και εξωράιζε την μεγαλοαστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ λέγοντας πως δήθεν "σταμάτησε το ανοιχτό ξεπούλημα της χώρας στους ιμπεριαλιστές του ΝΑΤΟ και της ΕΟΚ, σταμάτησαν οι απροκάλυπτες διώξεις προοδευτικών ανθρώπων και ο βούρδουλας των ΜΑΤ, σταμάτησε η ξετσίπωτη υποστήριξη της κεφαλαιοκρατίας και αυτών που ρουφάνε το αίμα της αγροτιάς (υπογρ. δική μας) ("Οχτώβρης", Μάης 1982). Αυτή προέβαλε επανειλημμένα τον Παπανδρέα σαν "αντίπαλο" της ολιγαρχίας όταν ισχυρίζεται ότι "ο Ανδρέας προσπαθεί να εξασφαλίσει την εύνοια της ολιγαρχίας" ("Οχτώβρης", Αύγουστος 1981). Η ΣΑΚΕ είναι αυτή που σερβίρει τη δημαγωγία του μεγαλοαστού πολιτικού Παπανδρέου ως "αντιιμπεριαλισμό" όταν ισχυρίζεται ότι ο Παπανδρέου "παραιτείται σιγά-σιγά, με πονηρό και ραφιναρισμένο μα ολοφάνερο τρόπο απ’ όλους τους στόχους που εξυπηρετούν μια ουσιαστική δημοκρατική αντιιμπεριαλιστική αλλαγή. Μια αλλαγή που θα άνοιγε το δρόμο στο λαό για καινούργιες κατακτήσεις"(υπογρ. δική μας) ("Οχτώβρης", Αύγουστος 1981).
Και αν ακόμα υποτεθεί, πράγμα που δεν αληθεύει, ότι ο Παπανδρέου δεν δημαγωγούσε τότε η ΣΑΚΕ προπαγανδίζει τη λεγόμενη "αντιιμπεριαλιστική αλλαγή" του ΠΑΣΟΚ και του "Κ"ΚΕ που πραγματοποιείται δήθεν μέσω του "κοινοβουλευτικού δρόμου" αφού δεν μιλάει για ένοπλο αγώνα. Είναι γνωστό ότι και από πλευράς περιεχομένου η λεγόμενη "αντιιμπεριαλιστική αλλαγή" ή "μεγάλη αλλαγή" του "Κ"ΚΕ και του ΠΑΣΟΚ δεν βγαίνει έξω από τα πλαίσια του καπιταλισμού. Η ΣΑΚΕ πάνω σ’ αυτό το ζήτημα έχει την ίδια θέση με το ΠΑΣΟΚ και το "Κ"ΚΕ. Η αντιιμπεριαλιστική επανάσταση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ένοπλο αγώνα. Ακόμα και στο ζήτημα των σχέσεων των Μ-Λ κομμάτων η ΣΑΚΕ, όπως θα δούμε αμέσως παρακάτω, προπαγανδίζει τις ρεβιζιονιστικές απόψεις του Μάο τσε Τουνγκ, των χρουτσωφικών ρεβιζιονιστών και ιδιαίτερα εκείνες των ευρωκομουνιστών ρεβιζιονιστών.
7. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πορεία της ΣΑΚΕ παρουσιάζει η θέση της σχετικά με το ζήτημα της κοινής γραμμής του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος, σχετικά με το ζήτημα της κοινής στρατηγικής και ταχτικής του. Πάνω σε αυτό το ζήτημα η ΣΑΚΕ εκπροσωπεί την ίδια άποψη με αυτή των χρουτσωφικών ρεβιζιονιστών, ιδιαίτερα εκείνη των ευρωκομουνιστών ρεβιζιονιστών, και των μαοϊκών ρεβιζιονιστών. Είναι γνωστό ότι ο διεθνής ρεβιζιονισμός δεν χαρακτηρίζεται από ενότητα σκέψης και δράσης αλλά από διάσπαση. Αποτελείται από διάφορα ρεύμα τα οποία αλληλοσυγκρούονται. Τα διάφορα ρεβιζιονιστικά κόμματα σαν υπηρέτες και πράχτορες των συμφερόντων της αστικής τάξης της χώρας τους που είναι δεν μπορούν σε διεθνή κλίμακα παρά να συγκρούονται, αφού συγκρούονται μεταξύ τους και τα ίδια τα συμφέροντα των καπιταλιστικών ομάδων των οποίων τα συμφέροντα αυτά εκπροσωπούν.
Τα ρεβιζιονιστικά κόμματα, κυρίως της ευρωκομουνιστικής κατεύθυνσης διαφωνούν και συγκρούονται με τους σοβιετικούς ρεβιζιονιστές, οι οποίοι στην προσπάθεια εξυπηρέτησης των συμφερόντων του σοσιαλιμπεριαλισμού προσπαθούν να επιβάλλουν τις δικές τους ρεβιζιονιστικές απόψεις σ’ αυτά. Πέρα απ’ αυτό, είναι γνωστές και οι διαφωνίες μεταξύ των κινέζων, των γιουγκοσλάβων και των ευρωκομμουνιστών ρεβιζιονιστών.
Ο σύγχρονος ρεβιζιονισμός σαν αστικό ρεύμα που είναι χαραχτηρίζεται από έναν φιλοσοφικό και πολιτικό πλουραλισμό που είναι εντελώς ξένος με το μαρξισμό-λενινισμό. Ο αστικός αυτός πολιτικός πλουραλισμός χαρακτηρίζει σε διεθνή κλίμακα και τις σχέσεις μεταξύ των ρεβιζιονιστικών κομμάτων που το καθένα έχει τη δική του πολιτική γραμμή πάνω στα ίδια ζητήματα και αναγκαστικά αλληλοσυγκρούονται μεταξύ τους. Δεν έχουν και δεν μπορούν να έχουν μια κοινή πολιτική γραμμή.
Ξεκινώντας απ’ αυτήν την κατάσταση που παρατηρείται στο χώρο των ρεβιζιονιστών, οι διάφοροι αντιδραστικοί ιδεολόγοι, αστοί και ρεβιζιονιστές επεξεργάστηκαν διάφορες πλουραλιστικές θεωρίες, τις οποίες εμφανίζουν ως "μαρξιστικές" έχοντας ως κύριο στόχο την αναίρεση του μαρξισμού-λενινισμού σαν ενιαίας και κλειστής επαναστατικής κοσμοθεωρίας του προλεταριάτου που εκφράζει τα κοινά συμφέροντά του και θεμελιώνει την κοσμοϊστορική του αποστολή, που έγκειται στην ανατροπή του καπιταλισμού μέσω της βίαιης επανάστασης, την συντριβή της αστικής κρατικής μηχανής, την εγκαθίδρυση της Δικτατορίας του Προλεταριάτου και την οικοδόμηση της σοσιαλιστικής-κομμουνιστικής κοινωνίας.
Οι διάφοροι αντιδραστικοί ιδεολόγοι, αστοί και ρεβιζιονιστές, μιλούν για "παραλλαγές" του μαρξισμού στη φιλοσοφία και στην πολιτική και κάνουν λόγο για "ενότητα στις διαφορές" (Καρίλλιο), για "ενότητα" πολλών διαφορετικών πολιτικών γραμμών, τις οποίες εμφανίζουν όλες σαν "μαρξιστικές-λενινιστικές". Βέβαια, καμία απ’ αυτές τις "γραμμές" των ρεβιζιονιστικών κομμάτων δεν είναι μαρξιστική-λενινιστική.
Είναι επίσης γνωστές οι αντεπαναστατικές, ρεβιζιονιστικές απόψεις του Μάο τσε Τουνγκ για "δύο ή περισσότερες γραμμές" μέσα σ’ ένα επαναστατικό κόμμα, οι οποίες είναι δήθεν όλες "μαρξιστικές-λενινιστικές". Όμως ένα πραγματικά επαναστατικό κόμμα δεν μπορεί παρά να έχει μόνο μια μαρξιστική-λενινιστική γραμμή.
Η απόρριψη απ’ την πλευρά της ΣΑΚΕ της κοινής και μοναδικής επαναστατικής μαρξιστικής-λενινιστικής γραμμής του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος την οδηγεί στην υιοθέτηση "πολλών γραμμών" δήθεν μαρξιστικών-λενινιστικών στο χώρο του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού-λενινιστικού κινήματος, την οδηγεί στην αποδοχή του πολιτικού πλουραλισμού στις σχέσεις μεταξύ των Μ-Λ κομμάτων, στην αποδοχή των απόψεων των χρουτσιωφικών ρεβιζιονιστών, ιδιαίτερα των ευρωκομμουνιστών και στη μεταφορά και εφαρμογή των ρεβιζιονιστικών απόψεων του Μάο (πολλών γραμμών στο κόμμα) στο τομέα των σχέσεων των Μ-Λ κομμάτων στο διεθνές επίπεδο, γι’ αυτό και αναφωνεί: "με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση διαβάσαμε...μια ανοιχτή αντιπαράθεση και πάλη απόψεων... " ("Οχτώβρης, Σεπτέμβρης 1982) αναζητώντας έτσι να βρει "σανίδα σωτηρίας" για τις ρεβιζιονιστικές της απόψεις στις γνωστές διαφωνίες μεταξύ των Μ-Λ κομμάτων. Αντίθετα, η οργάνωσή μας ανησυχεί ιδιαίτερα τόσο για αυτή καθ’ αυτή τη διαφωνία όσο και για την κατάληξή της, για το αν αυτή αποτελεί την απαρχή ενός ρεβιζιονιστικού εκφυλισμού.
Η ΣΑΚΕ δεν σταματά ως εδώ αλλά προχωρεί και παραπέρα. Εύχεται το παραπάνω παράδειγμα "ν ακολουθηθεί απ όλα τα Μαρξιστικά · Λενινιστικά Κόμματα και πρώτα πρώτα από το ΚΕΑ", δηλαδή εύχεται να απορρίψει το ΚΕΑ την κοινή μαρξιστική - λενινιστική γραμμή του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού - λενινιστικού κινήματος και να εγκαινιάσει έναν πολιτικό πλουραλισμό, σύμφωνα με τον οποίο το κάθε κόμμα θα έχει την δική του γραμμή και οι σχέσεις μεταξύ τους θα χαραχτηρίζονται από "μια ανοιχτή αντιπαράθεση και πάλη απόψεων"
Είναι ολοφάνερο ότι η ΣΑΚΕ έχει τις ίδιες απόψεις στο ζήτημα της γραμμής του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος με τους ευρωκομμουνιστές και τους κινέζους ρεβιζιονιστές και θεωρεί όπως και κείνοι το διεθνές κομμουνιστικό μαρξιστικό - λενινιστικό κίνημα σαν ένα συνονθύλευμα από φράξιες που η κάθε μια έχει την δική της "μαρξιστική" γραμμή και αλληλοσυγκρούονται μεταξύ τους ή όπως λέει η ΣΑΚΕ "αντιπαρατάσσονται ανοιχτά".
Στη βάση της αντίληψης του πολιτικού πλουραλισμού που προπαγανδίζει και προτείνει η ΣΑΚΕ για το χώρο του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού - λενινιστικού κινήματος βρίσκεται η αντίληψη, ότι δεν υπάρχει καμιά ενιαία επιστημονική θεωρία των νομοτελειών της κοινωνικής ανάπτυξης και της ταξικής πάλης και κατά συνέπεια δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρχει καμιά ενιαία και επιστημονικά θεμελιωμένη στρατηγική και ταχτική στην πάλη για την ανατροπή του καπιταλισμού μέσω της βίαιης επανάστασης, της συντριβής της οστικής κρατικής μηχανής, απαραίτητων προϋποθέσεων για την εγκαθίδρυση της διχτατορίας του προλεταριάτου και την οικοδόμηση του σοσιαλισμού, υποχρεωτική για όλα τα επαναστατικά μαρξιστικά - λενινιστικά κόμματα. Η αντίληψη του πολιτικού πλουραλισμού της ΣΑΚΕ, η αντίληψη "ενός πλουραλιστικού μαρξισμού" σημαίνει πλήρη άρνηση του μαρξισμού - λενινισμού σαν ενιαίας και κλειστής επαναστατικής κοσμοθεωρίας του προλεταριάτου Κάθε πλουραλιστική ιδέα είναι ξένη προς τον μαρξισμό - λενινισμό είτε αυτή εμφανίζεται με την μορφή της άρνησης της μονιστικής και υλιστικής ερμηνείας της κοινωνικής ανάπτυξης είτε με την μορφή της δήθεν ύπαρξης περισσότερων της μιας επιστημονικών ερμηνειών ενός και του αυτού πράγματος.
Η ΣΑΚΕ αρνείται ότι ο μαρξισμός - λενινισμός είναι μια ενιαία και κλειστή επαναστατική κοσμοθεωρία που δίνει μια και μόνη επιστημονική απάντηση σ’ όλα τα ερωτήματα και ακόμα αρνείται ότι τα ενιαία και κοινά συμφέροντα του διεθνούς προλεταριάτου απαιτούν μια ενιαία και κοινή επαναστατική δράση, απαιτούν υποχρεωτικά μια ενιαία κοινή στρατηγική απ’ όλα τα επαναστατικά μαρξιστικό - λενινιστικά κόμματα.
Ο πλουραλισμός στον τομέα των σχέσεων μεταξύ των μαρξιστικών - λενινιστικών κομμάτων οδηγεί στην εμφάνιση διαφορετικών αντιμαχόμενων στρατηγικών και πολιτικών γραμμών, γεννάει αναπόφευχτα διασπαστικές τάσεις και δημιουργεί αντιμαχόμενες και εχθρικές φράξιες στο χώρο του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού - λενινιστικού κινήματος, πράγμα που οδηγεί στην αποσύνθεση και στην διάσπαση του.
Ο "γόνιμος διάλογος - κριτική" της ΣΑΚΕ δεν είναι παρά οι πλουραλιστικές απόψεις των ευρωκομμουνιστων ρεβιζιονιστών. Όπως ένα επαναστατικό κόμμα που καθοδηγείται από τον μαρξισμό - λενινισμό μπορεί να έχει μια και μόνο γραμμή, έτσι και το διεθνές μαρξιστικό - λενινιστικό κίνημα έχει και αυτό μια και μόνη κοινή επαναστατική μαρξιστική - λενινιστική γραμμή.
Δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρχει "αντιπαράθεση και πάλη πολλών "μαρξιστικών" απόψεων και γραμμών όπως ισχυρίζεται η ΣΑΚΕ γιατί απλούστατα δεν υπάρχουν "πολλές μαρξιστικές απόψεις" για το ίδιο το ζήτημα αλλά μόνο μία. δεν υπάρχουν "πολλοί μαρξισμοί", ούτε "παραλλαγές" μαρξισμού αλλά ο μαρξισμός των Μαρξ-Ενγκελς-Λένιν-Στάλιν, Οι παραπάνω αυτές αντιλήψεις της ΣΑΚΕ είναι πέρα για πέρα αντεπαναστατικές αντιμαρξιστικές και αστικές παρμένες από διάφορους αστούς και ρεβιζιονιστές ιδεολόγους.
8. Πίσω από τη φράση της ΣΑΚΕ "εξαντλούνται σε υμνολογίες και δοξαστικά" ("Οχτώβρης" Σεπτέμβρης 82) στο ΚΕΑ και τον σύντροφο Ενβερ Χοτζια δεν κρύβεται παρά ο γνωστός μύθος της "προσωπολατρίας" των χρουτσωφικών ρεβιζιονιστών. Και μιας και η ΣΑΚΕ μιλάει στο ίδιο μέρος για "διαγωνισμούς", πρέπει να παρατηρήσουμε πως η ρεβιζιονιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ δίνει της εξετάσεις της στους χρουτσωφικούς ρεβιζιονιστές και τις περνάει σίγουρα μ’ άριστα.
Όσο για τα "κοσμητικά επίθετα" στο ΚΕΑ και τον σύντροφο Ενβέρ Χότζια για τα οποία μας κατηγορεί έχουμε να πούμε τούτο, μελετώντας κανείς την επαναστατική δράση του ΚΕΑ και του συντρόφου Ενβέρ Χότζια δεν μπορεί σαν κομμουνιστής παρά να καταλήξει υποχρεωτικά στο συμπέρασμα ότι το ΚΕΑ είναι ένα ένδοξο και ηρωικό επαναστατικό μαρξιστικό - λενινιστικό κόμμα που ορθώθηκε ενάντια στον σύγχρονο ρεβιζιονισμό, τον σύντριψε πολιτικά και ιδεολογικά και συνεχίζει και σήμερα νικηφόρα την πάλη του, το οποίο διατήρησε και υπεράσπισε την διχτατορια του προλεταριάτου στη χώρα του και οικοδομεί με επιτυχία το σοσιαλισμό με τις δίκες του δυνάμεις και σύμφωνα με την επαναστατική θεωρία των Μαρξ - Ενγκελς - Λένιν - Στάλιν και πως ο σύντροφος Ενβέρ Χότζια είναι ένας επιφανής μαρξιστής - λενινιστής και δοκιμασμένος προλετάριος επαναστάτης που καθοδήγησε και καθοδηγεί έξυπνα και με μεγάλη διορατικότητα την μεγαλειώδη ιστορική πάλη ενάντια στον σύγχρονο ρεβιζιονισμό όλων των αποχρώσεων. Πέρα απ’ αυτά ο σύντροφος Ενβέρ Χότζια και το ΚΕΑ έθεσαν για πρώτη φορά και έλυσαν, στη βάση του μαρξισμού - λενινισμού, μια σειρά νέα προβλήματα, όπως το ζήτημα της παλινόρθωσης του καπιταλισμού στη Σοβιετική Ένωση και στις πρώην Λαϊκές Δημοκρατίες, τη διατήρηση του καπιταλισμού στην Κίνα, μια σειρά προβλήματα πού συνδέονται με την οικοδόμηση του σοσιαλισμού κλπ. κλπ.
9. Για το ζήτημα της αναδημοσίευσης στην εφημερίδα μας όρθρων από τον αλβανικό τύπο πού μας κατηγορεί η ΣΑΚΕ η οργάνωση μας θεωρεί ότι στην σημερινή κατάσταση της ιδεολογικής σύγχυσης, του πολιτικού αποπροσανατολισμού, των διασπάσεων και της απογοήτευσης, είναι απαραίτητο και αναγκαίο, πρώτο να γνωρίσει το ελληνικό προλεταριάτο την επαναστατική εξωτερική πολιτική της ΛΣΔ Αλβανίας και την μαρξιστική - λενινιστική γραμμή του ΚΕΑ και του διεθνούς επαναστατικού κομμουνιστικού μαρξιστικού - λενινιστικού κινήματος και δεύτερο να την γνωρίσει όπως ακριβώς είναι και όχι μέσα από τις διαστρεβλώσεις των σύγχρονων ρεβιζιονιστών και των διαφόρων άλλων οπορτουνιστών.
10. Για το "ύφος των 100 μοναχών του μεσαίωνα" που μας κατηγορεί η μικροαστική οπορτουνιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ, έχουμε να σημειώσουμε πως δεν πρωτοτυπεί καθόλου. Απλώς λεηλατεί κυριολεχτικά το ιδεολογικό οπλοστάσιο της διεθνούς αντίδρασης, της σοσιαλδημοκρατίας, των σύγχρονων ρεβιζιονιστών, ιδιαίτερα των ευρωκομουνιστών ρεβιζιονιστών και τον ρεβιζιονιστή Τ. Βουρνά της "Αυγής". Αυτοί μιλούσαν και μιλούν - αναφερόμενοι στο μαρξισμό, το κομμουνιστικό κόμματα και τους κομμουνιστές - για "θρησκείες", "εκκλησίες", "ιερατεία", "μοναχούς", "αρχιερείς", "πατριάρχες", "πά­πες", "αιρέσεις", "σχίσματα" κλπ. κλπ.
11. Για τις δικές μας "γενικολογίες περί ΠΑΣΟΚ και ρεβιζιονισμού", κατά την ΣΑΚΕ, πρέπει να πούμε πως η κριτική μας αναφέρεται σε βασικές θέσεις του ΠΑΣΟΚ και των προδοτών ρεβιζιονιστών. Φαίνεται όμως. πως για να αποφεύγουμε τις "γενικολογίες" πρέπει να εξωραΐζουμε το ΠΑΣΟΚ "σταμάτησε η ξετσίπωτη υποστήριξη της κεφαλαιοκρατίας και αυτών που ρουφάνε το αίμα της αγροτιάς" ("Οχτώβρης", Μάης 82) και να αντιγράφουμε τις θέσεις της προδοτικής ρεβιζιονιστικής κλίκας του Χ. Φλωράκη, περί "αντιιμπεριαλιστή" Παπανδρέου που δήθεν τώρα παραιτείται από τις "αντιιμπεριαλιστικές" του θέσεις και περί "ουσιαστικής δημοκρατικής αντιιμπεριαλιστικής αλλαγής" που πραγματοποιείται δήθεν μέσω των εκλογών όπως κάνει ή ΣΑΚΕ
12. Η ΣΑΚΕ παραπονείται ότι την διαστρεβλώνουμε. Άδικα όμως παραπονείται γιατί και τα τρία αποσπάσματα που παραθέτει στο άρθρο της δείχνουν ότι στο ίδιο φύλλο υπάρχουν δυο θέσεις.
Όσο για το αν έχουμε εμείς απαίτηση να ασχοληθεί μαζί μας η ΣΑΚΕ, την πληροφορούμε ότι η οργάνωση μας δεν έχει ανάγκη τον θόρυβο, την επίδειξη, την προβολή και την δημιουργία εντυπώσεων. Σαν επαναστατική όμως πολιτική οργάνωση που είναι, έχει υποχρέωση να τοποθετείται πάνω σ’ όλα τα ζητήματα, τόσο του παρόντος όσο και του παρελθόντος, που αφορούν το κομμουνιστικό κίνημα και να κριτικάρει από ταξική μαρξιστική - λενινιστική σκοπιά όλες τις αντεπαναστατικές ρεβιζιονιστικές απόψεις και πολύ περισσότερο όταν αυτές εμφανίζονται με "μαρξιστική - λενινιστική" μάσκα.
13. Η ΣΑΚΕ πληροφορεί τους αναγνώστες της μέσω της εφημερίδας της ότι η οργάνωση μας δεν "γνωρίζει και δεν έχει διαβάσει" (!!!) τα ντοκουμέντα των αδελφών μαρξιστικών - λενινιστικών κομμάτων. Αλήθεια, από που το ξέρει αυτά η ΣΑΚΕ; Φαίνεται πως κρίνει με βάση τον εαυτόν της, με βάση την δική της πληροφόρηση. Η οργάνωση μας γνωρίζει καλά τα ντοκουμέντα των μαρξιστικών - λενινιστικών κομμάτων και ιδιαίτερα εκείνα του ΚΕΑ καθώς και την κοινή μοναδική μαρξιστική - λενινιστική γραμμή τους και ακολουθεί συνειδητά αυτήν την επαναστατική γραμμή που αντιπαρατίθεται στην αντεπαναστατική γραμμή των προδοτών ρεβιζιονιστών όλων των αποχρώσεων, έχοντας πλήρη συνείδηση των πολιτικών της ευθυνών.
14. Σχετικά με το τελευταίο ζήτημα, του αν είχαμε καμιά σχέση με την ΣΑΚΕ στο παρελθόν, πρέπει να δηλώσουμε ότι δεν υπήρξε ποτέ καμιά οργανωτική σχέση μαζί της. Απλώς έγιναν στο παρελθόν δυο συζητήσεις μεταξύ της οργάνωσης μας και της ΣΑΚΕ και τίποτε περισσότερο. Πρέπει όμως να πληροφορήσουμε τους κομμουνιστές, ότι στη δεύτερη και τελευταία συνάντηση η ΣΑΚΕ, ενώ είχε συντάξει και στείλει στο ΚΕΑ το "αντιμαρξιστικό λιβελλογράφημα" της, στη συζήτηση μας το απόκρυψε και προσποιήθηκε ότι συμφωνεί με την επαναστατική μαρξιστική - λενινιστική γραμμή του ΚΕΑ και του διεθνούς επαναστατικού κομμουνιστικού μαρξιστικού -λενινιστικού κινήματος.
Όταν αυτό το αντιαλβανικό και αντιμαρξιστικό συκοφαντικό λιβελλογράφημα έφτασε στα χέρια μας, εμείς αποφασίσαμε αποκλειστικά και μόνο γι’ αυτό το λόγο, γιατί θεωρούσαμε και θεωρούμε τη στάση απέναντι στην ΛΣΔ Αλβανίας και το ΚΕΑ ζήτημα μεγάλης αρχειακής σημασίας, να μην επιδιώξουμε άλλη συνάντηση. Και από τότε δεν υπήρξε καμιά άλλη επαφή και συνάντηση.
Το ζήτημα της συνεπούς, χωρίς ταλαντεύσεις και χωρίς καμία απολύτως επιφύλαξη της ΛΣΔ Αλβανίας και της επαναστατικής μαρξιστικής - λενινιστικής γραμμής του ΚΕΑ αποτελεί για την οργάνωση μας το πιο κεντρικό ζήτημα αρχής από όλα τα βασικά ζητήματα του διεθνούς κομμουνιστικού μαρξιστικού - λενινιστικού κινήματος, γιατί : πρώτο, η ΛΣΔ Αλβανίας είναι σήμερα η μόνη Διχτατορία του Προλεταριάτου στον κόσμο, η μόνη πραγματικά σοσιαλιστική χώρα, είναι ο φάρος του σοσιαλισμού στον κόσμο, είναι η πατρίδα των προλετάριων όλων των χωρών και δεύτερο γιατί το ΚΕΑ υποστηρίζει με, παραδειγματική συνέπεια όλες ανεξαίρετα τις Επαναστατικές Αρχές του μαρξισμού-λενινισμού.
Αντιαλβανική στάση οποιασδήποτε μορφής σημαίνει για την οργάνωση μας αντιμαρξισμός και αντικομμουνισμός επειδή το ΚΕΑ υπερασπίζει το μαρξισμό-λενινισμό και επειδή στην Αλβανία οικοδομείται ο σοσιαλισμός σύμφωνα με την επαναστατική διδασκαλία των Μαρξ-Ενγκελς-Λένιν-Στάλιν. Η οργάνωσή μας έχει απεριόριστη εμπιστοσύνη στο ΚΕΑ
Συζήτηση πάνω στο ζήτημα της Αλβανίας, η οργάνωση μας δεν έκανε ποτέ στο παρελθόν με κανέναν και δεν πρόκειται ουτε στο μέλλον να κάνει και φυσικά ούτε με την ρεβιζιονιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ. Γιατί ο Στά­λιν μας διδάσκει ότι "η συκοφαντία πρέπει να στιγματίζεται και όχι να μετατρέπεται σε αντικείμενο συζήτησης" (Ι.Στάλιν, Ζητήματα Λενινισμού, σελ.476). Μ’ αυτήν την ευκαιρία πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι οι συκοφαντίες του Σλούτσκι τότε ενάντια στον Λένιν και το ένδοξο Κόμμα των Μπολσεβίκων και οι συκοφαντίες της ρεβιζιονιστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ ενάντια στο ένδοξο ΚΕΑ και τον σ. Ενβέρ Χότζια μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερού, είναι ακριβώς οι ίδιες και επιδιώκουν τον ίδιο σκοπό.
Ακόμα σημειώνομε ότι, πέρα απ’ το γεγονός ότι δεν δίνονται σωστά οι υπογραμμίσεις του Στάλιν στο απόσπασμα του "Οχτώβρης", η ρεβιζιονιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ σκόπιμα δεν συνεχίζει ως το τέλος την παράθεση του αποσπάσματος του Στάλιν, δηλ., ως το σημείο ως το σημείο που λέει "αν δε θέλαν να προδώσουν τον κομμουνισμό;". Αποφεύγει σκόπιμα ολόκληρη την παράθεση του αποσπάσματος του Στάλιν για να αποφύγει την ανοιχτή διατύπωση, με βάση πάντα το απόσπασμα του Στάλιν και τον παραλληλισμό που κάνει η ΣΑΚΕ, της θέσης της: "Κρίνετε τώρα μόνοι σας αν μπορεί σήμερα η ΣΑΚΕ να υποστηρίξει το ΚΕΑ, χωρίς σοβαρές επιφυλάξεις, χωρίς σοβαρή κριτική των λαθών του ΚΕΑ....αν δε θέλει να προδώσει τον κομμουνισμό" ('!!). Άρα λοιπόν το ΚΕΑ που οικοδομεί σήμερα την σοσιαλιστική-κομμουνιστική κοινωνία στην Αλβανία σύμφωνα με την επαναστατική διδασκαλία των Μάρξ-Ένγκελς-Λένιν-Στάλιν, που εφαρμόζει στην πράξη τον Μαρξισμό-Λενινισμό," προδίνει σύμφωνα με τη ΣΑΚΕ τον κομμουνισμό και η ΣΑΚΕ "υπερασπίζει" τον κομμουνισμό "θεωρητικά" (!!!). Τώρα περιμένουμε από τη ΣΑΚΕ να διατυπώσει καμιά "νέα θεωρία" τού κομμουνισμού, διαφορετική απ’ αυτήν του ΚΕΑ και των κλασσικών τού Μαρξισμού Μάρξ-Ενγκελς-Λένιν-Στάλιν. Επαναλαμβάνουμε εδώ για δεύτερη φορά την σύσταση μας να διαβάσουν οι κομμουνιστές το γράμμα του Στάλιν "Για μερικά ζητήματα τής ιστορίας τού Μπολσεβικισμού" για να διαπιστώσουν από μόνοι τους το μέγεθος τής ρεβιζιονιστικής και αντικομμουνιστικής κατρακύλας της μικροαστικής καθοδήγησης της ΣΑΚΕ.
Η οργάνωση μας θα αντιμετωπίζει πάντα εχθρικά κάθε συκοφαντική επίθεση ενάντια στην ΛΣΔ Αλβανίας και το ΚΕΑ από οπουδήποτε κι αν προέρχεται και μ’ οποιονδήποτε μορφή κι αν εμφανίζεται.
Η ρεβιζιονιστική καθοδήγηση της ΣΑΚΕ τα δίπλωσε μπροστά στην πίεση του ταξικού εχθρού, μπροστά στην πίεση της αντιδραστικής αστικής τάξης και των λακέδων της σύγχρονων ρεβιζιονιστών όλων των αποχρώσεων, έτσι εξηγείται και η αντιαλβανική της στάση. Ως ένα βαθμό το ομολογεί η ίδια όταν γράφει: "είμαστε αναγκασμένοι να κάνουμε πλατιά γνωστές τις θέσεις μας (εννοεί τις τις διαφωνίες της με το ΚΕΑ) τώρα που οι μαοϊκοί προσπαθούν να μας παρουσιάσουν σαν παπαγάλους του ΚΕΑ... " ("Οχτώβρης", Νοέμβρης 1981. σελ. 4). Αυτή η αντιαλβανική, αντιμαρξιστική, αντιδιεθνιστική και διασπαστική στάση της ΣΑΚΕ δεν είναι παρά το πιστοποιητικό "καλής διαγωγής" απέναντι στην άρχουσα αντιδραστική αστική τάξη της χώρας μας και τους λακέδες της τους σύγχρονους ρεβιζιονιστές όλων των αποχρώσεων.

«Επανάσταση», Οχτώβρης 1982, σελ. 2 και 4

2 σχόλια:

mousikestaxiarxies είπε...

πρεπει να ειστε οι ασχετοι ή ηλιθιοι.
εχω μπροστα μου τα φυλλα του οκτωβρη και πουθενα δε βρηκα λεξεη κατα του ΚΕΑ εκεινη την περιοδο, ισα-ισα στα παρακατω φυλλα υπαρχουν υμνητικα αρθρα για την αλβανια και το κομμα εργασιας της αλβανιας.
αυτο που κανετε κυριοι λεγεται προβοκατσια ολκης

Anasintaxi είπε...

Είναι απάντηση σε γράμμα που έστειλε η ΣΑΚΕ στην ΟΚΜΛΕ.